Obiceiurile bune, o a doua natura

Bine te-am gasit.

A trecut ceva timp de cand ti-am promis ca o sa-ti mai spun ce poti face in jumatatea ta de ora.

Acum stii, aranjezi spatiul, intri in atmosfera, respiri profund de cateva ori sa-ti alungi tensiunile si grijile … si … practicarea afirmatiilor 🙂

Adica introducem in subconstientul nostru ce dorim noi, fara egoism. In Reiki lucrurile sunt mult mai simple, dar si pentru tine poate functiona foarte bine in urmatorul mod:

Viziualizezi cu ochii mintii cum te umpli cu lumina alba stralucitoare.

O coloana alba de lumina intra prin varful capului si coboara de-a lungul coloanei, raspandind lumina in interiorul tau. Simplu!

Adresandu-te fiintei tale de lumina repeti in gand afirmatia ce sa aiba un sens real pentru tine. Exemple:

„Progresez zilnic insotit/a de lumina Inaltei Dimensiuni

Sunt calm/a, linistit/a, puternic/a…

Am tot ce-mi trebuie sa reusesc in ce mi-am propus”

Poti gasi tu exemple ce sa aiba relevanta pentru tine.

Este mai folositor sa afirmi ca si cum deja ai acea calitate, lucru, adica ” Eu sunt” decat „Eu vreau sa fiu…”

Are si asta o logica…

Nu te plictisi prea repede de chestia asta, nu astepta peste noapte sa fii cum vrei… e un proces.

Apropo, stiai ca pentru a impamanteni un obicei ai nevoie de a-l practica 21 de zile neintrerupt?

Cu ocazia asta iti reamintesc ca poti sa imi lasi impresiile tale sau poti sa-mi spui problemele cu care te confrunti, pentru a vedea cum Reiki te poate ajuta mai bine.

Click AICI pentru a accesa formularul.

Astept vesti de la tine.

Iti urez o zi excelenta,

Simionescu Alexandru

Instructor Gendai Reiki

ps: poti transmite acest articol persoanelor pe care le cunosti si care ar putea avea nevoie sa-si imbunatateasca starea de sanatate si viata in general.

mai multe detalii despre un mod de viata AICI.

Lasă un răspuns

